Результат нашої успішної роботи - це Ваша посмішка і гарний настрій!
Шановні пацієнти
Ми надаємо для Вас і Ваших супроводжуючих всю необхідну інформацію, щоб заздалегідь допомогти Вам уникнути неточностей і допомогти в організації процесу діагностики та лікування.
Телефон інформаційної служби: (044) 331 21 00, (044) 331 23 00
Телефон чергового лікаря: (096) 815 16 18
Viber: (067) 503 59 22
Факс: (044) 331 59 69
Skype: innovacia.com
Години роботи клініки: Пн-Пт: 09:00-17:30
Що Ви повинні взяти з собою для проходження консультації?
- Посвідчення особи.
- Направлення від лікаря.
- Результати аналізів та інструментальних методів досліджень (УЗД, КТ, МРТ), виписки з попередніх історій хвороби.
- Матеріали зроблених біопсій, у вигляді скла або парафінових блоків.
- Список всіх медикаментів, які ви регулярно приймаєте.
- Засоби оплати
Реєстрація та прийом
- У приймальному відділенні, розташованому на першому поверсі, Вас прийме медичний адміністратор. Він попросить у Вас Ваші медичні документи і подбає про фінансову процедурі.
- При прийомі на Вас буде оформлена медична картка і всі Ваші дані будуть занесені в комп'ютерну базу даних.
- Для проходження на процедури Вас персонально проводить адміністратор.
Організація Вашого лікування
! Дуже важливо розуміти що правильна організація і планування фінансових і медичних аспектів Вашого лікування позбавляє Вас від непотрібних втрат часу, фінансових витрат, зберігає Ваше психологічне спокій і дає можливість максимально сконцентруватися на лікувальному процесі.
Організація роботи клініки побудована таким чином, що вже після першої консультації у Вас є чіткий план проходження діагностичних і лікувальних послуг, розрахований буквально по хвилинах, і точна вартість з урахуванням найдрібніших деталей. Це дає незаперечну перевагу перед державними установами коли пацієнт стикається з проблемами відсутності організації та повного фінансування лікувального процесу. І звичайно ж при такому варіанті, у пацієнта виникають значні труднощі з плануванням, організацією і медикаментозним постачанням свого лікування, немає чіткої картини фінансових витрат для кожного етапу лікування.
! Для інформації. Лікарня оформляє лікарняні листи.
Основна мета роботи адміністративного відділення
Адміністратори реєстратури:
У приймальному відділенні, розташованому на першому поверсі, Вас прийме медичний адміністратор. До нього входить:
- Оформлення медичної документації та внесення її в комп'ютерну базу даних.
- Своєчасне і точне надання інформації пацієнту і відвідувачам клініки
- Організація госпіталізації, виписки і планових візитів пацієнтів;
- Координація спільної роботи між відділеннями і пацієнтом, своєчасна передача інформації всередині клініки;
- Контроль оплати медичної допомоги;
- Оформлення та укладення договорів між пацієнтами і клінікою.